tiistai 29. maaliskuuta 2016

Jätän tämän vain tähän lojumaan, älä kompastu

Sirinä se on, siinä se istua kököttää suaraan mua vasta päätä ja vilkuttaa.
Sieltä se tulee, niin lähellä jo.
Kädet kaulalla, kukaa ei auta.
Pää veressä, lattia veressä ja vielä jatkuu.
Kirkuu kirkuu, kyllä sitä ääntä lähtee, mutta eri asia kuuleeko kukaan.
Huutaa karjuu haukkuu, kuristaminen jatkuu.
Päätä seinään, päätä maahan, kallo halki ja pää rikki.
Happi loppuu, sinerränkö mä jo?
Sitten kun son tuhonnut mut, se sanoo vastaan tulijalle "jätän tämän tähään, älä sitten kompastu" osoittaen ruhoani

Nyt ahdistaa. Tiesittekö te etä kolme ihmist eniten stressaavaa asiaa on 1. Lapsen kuolema 2. Avioero 3. Muutto, ai miks mä kerron tän teille? Sitä varten että me muutetaan, muutetaan pois talosta jossa mä oon asunu jo 8 vuotta. Eilen illalla äiti kerto et me muutetaan, yritetään saaha kämppä riiriin tulevan koulun ja raaraan nykysen koulun läheltä (tässä pitää tietää ettää riirii on mun koht 7v sisko ja raaraa koht 8v sisko, samanlailla en käytä niien oikeeta nimee kun en käytä leijonanmielen ja tiikeerinmielen oikeit nimii), todennäkösest joudutaan luopuu joistaki lemmikeistää ja jos paskaflaksi käy eikä löydetä hyvää vuokra kämppää tyttöjen koulun lähelt, joudutaan muuttaa kauemmas ja se tarkottaa mulle ja raaraalle koulunvaihtoa.
  Tää muutto ei todellakaa ole sellannn kevään muutos josta olisin ilonen, niinku viime postauksessa hehkutin. Mun sisäl on pieni toive kyllä et voisin vaihtaa kouluu, mutta nyt se pelottaaa. Mua ahdistaa, masentaa ja pelottaa ajatust muutosta ja set joutuisin luopuu vaik mein kissoista, ei hyvää päivää.
  Mua sattuu kattoo kun esim mun tyttöystävä ninni (ei oikee lempinimi), sukkula, simoe ja muut joutuu kattoo ja kuunnela kun itken sitä että en mä taho, kun eihän niistä kukaan voi vaikuttaa asiaan niin eihän niien tarttis kuunnella mun valitusta. Ninnikin kun yrittää niin vitusti en mulle tulis parempi fiilis mutta se on ite kipeen nii pistän sen vaa huolehtii ihtestään. Vannon oon onnelisin ikinä kun ninni haluu olla mun kaa.
   Mä oin niin paskan tän asian takii, mutta mää en voi asiaa vaikuttaa vaik tahtosin.
Surullinen tiistai, surullisella säällä..

Ens viikoks mahollisest girl friend tag jos jaksan sen toteuttaa ja jos ninni on siin kunnos et kykenee (son nyt kipiän ollu koht viikon) muuten sit varmaa vaa päivittelen kuulumisiaa :3

- vivs

Mut löytää someista myös:
Ig: Jxiuc
Ask.fm/fanttiih
Facebook: Ruu ojala
Snapchat: arpalippu

5.4.-16 klo. 4.06ip

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti