tiistai 29. maaliskuuta 2016

Salaisuudet on kivoja ja mysteerit jänniä

Oioi nyt on jääny tää kokoknaan unholaan, voisin valehella ja sanoo et koulu on vieny liikaa aikaa mutta sei oo totta, oon vaan liian laiska ollu taas :D!

Mutta siis ylihuomenna tulee rakkaani kaa 4kk ja hei eilen kävin nappaa itelleni Bridgen nassuun ja siis ah rakastan tätä. Mutta siis mun toinen snake on tulehtunu ja toinen hevosenkenkä oli kuluttanu mun ihon rikki suun sisäpuolelt joten pientä tuskaa mutta kyyllä tää täst oikeel hoidol!

Kävin perjantaina ostaa myös mun konfismekon, siitä saatte si konffispäivän jälkee kuvaa mutta oon niin innoissani jo ens kuun leiristä ja konfirmaatioo ja ainii niih... Mun piti tässä kuussa mennä.tytyni tykö mutta raha tilanne hanttas nii pahasti vastaa etten pääsekkää sinne ja joudutaa oottaa ens kuuhun kun tyty tulee meille 18pv vissii ens kuuta

Ja mä en varmaa ookkaa teille kertonu että meillä on muutto edessä, porukat on rempannu iha hulluna tässä kun 17.5 tulee kuvaaja et saadaa tää myytyy. Ens kuussa vissiin aika alkupuolel olis tarkotus muutttaa jos kämppä on saatu myytyy

Täs teille tälläne pika päivitys, ens viikolla toivottavast uutta postausta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti